काठमाडौँ — धेरै विद्यार्थी अनुत्तीर्ण हुने समस्याबाट मुक्ति पाउन सरकारले तीन वर्षयता कक्षा १० मा ‘लेटर ग्रेडिङ’ प्रणाली लागू गरे पनि माध्यमिक शिक्षा परीक्षा (एसईई) को नतिजा झन्–झन् ओरालो लाग्दै जानुु चिन्ताको विषय हो । खस्कँदो एसईई परिणामले हाम्रो माध्यमिक शिक्षाको दुरुह चित्र मात्र प्रस्तुत गर्दैन, उच्च शिक्षाको अन्योलग्रस्त भविष्य पनि औंल्याउँछ ।
प्रारम्भिक बालविकास कक्षाबाहेकै कम्तीमा १० वर्ष विद्यालयमा बिताएका विद्यार्थीले न्यूनतम सिकाइ उपलब्धि पनि हासिल गरेको नदेखिनु विडम्बनापूर्ण छ। यस नतिजाले सम्बन्धित शिक्षकहरू मात्र होइन, हाम्रो सरकार, राजनीतिज्ञ, शैक्षिक नीति निर्माता र शिक्षा प्रशासकहरूको गैरजिम्मेवारी पनि उदांगो पारेको छ ।
सरकारको ध्यान शैक्षिक सुधारमा भन्दा पनि कसरी हुन्छ, विद्यार्थीले बढी प्रगति गरेको देखियोस् भन्नेमा केन्द्रित थियो । त्यसैले यसपालिदेखि अनिवार्य गणितबाहेकका सबै विषयमा २५ नम्बरको प्रयोगात्मक व्यवस्था गरिएको थियो । तैपनि यसपालिको नतिजा गतवर्षको भन्दा ६.४६ प्रतिशतले खस्किएको छ । १.६५ देखि ४ जीपीए ल्याउने विद्यार्थी गत वर्ष ८२.३८
प्रतिशत रहेकामा यसपालि ७५.९२ प्रतिशत मात्रै छन् ।
जबकि, गतवर्षकै नतिजा पनि त्यसअघिको भन्दा खस्किएको थियो । त्यस्तै, ४ लाख ५१ हजार ५ सय ३२ नियमित विद्यार्थीले परीक्षा दिएकामा २ देखि ४ जीपीए ल्याउने ३ लाख ४२ हजार ८ सय २६ जना अर्थात् ७५.९२ प्रतिशत मात्रै छन् । २ जीपीए ल्याएका मात्रै निजामती सेवा प्रवेश गर्न पाउने लोकसेवा आयोगको मापदण्ड छ । |